Мета дисципліни «Бізнес-планування туристичного підприємства» полягає в формуванні у майбутніх фахівців з менеджменту фундаментальних теоретичних та практичних знань з теоретичних підходів та практичного інструментарію розробки, оцінки ефективності та засобів реалізації бізнес-плану у сфері туристичних послуг на внутрішньому та міжнародному ринку.
Основним завданням дисципліни «Бізнес-планування туристичного підприємства» є розкриття місця і ролі авіаційного менеджера у плануванні бізнес-процесів підприємств туріндустрії.
У результаті вивчення навчальної дисципліни курсант/слухач повинен
знати:
- основи розробки стратегії маркетингу та поточного плану маркетингу на турпідприємстві;
- предмет маркетингового дослідження ринку продуктів і послуг;
- сутність маркетингового середовища та аналізу кон'юнктури ринку;
- особливості споживчого поведінки і характеристику споживачів;
- сутність ціноутворення та цінової політики туристського підприємства;
- систему збуту і форми реалізації товарів і послуг;
- методи просування продуктів і послуг;
- принципи функціонування організаційної системи туристської фірми;
- основи управління персоналом підприємства;
- основи туроперейтинг та інноваційної діяльності в туризмі, методику розробки товарів і послуг у туристської галузі;
- основи податкової системи та специфіку оподаткування туристського підприємства;
- методику формування фінансового плану підприємства.
вміти:
- визначити стратегію розвитку підприємства;
- розробити нові туристичні продукти та послуги;
- розрахувати ємність туристичного ринку;
- визначити потужність туристичного підприємства;
- формувати цінову політику і розрахувати ціну на конкретні продукти і послуги;
- виробляти розрахунки інвестиційних витрат, загальних витрат, виробничих і комерційних витрат;
- формувати плани прибутків і збитків, грошових потоків, балансу;
- розраховувати термін окупності, внутрішню норму рентабельності індекс прибутковості та інші фінансові коефіцієнти ефективності проекту.
- Викладач: Коваленко Надія Олегівна